MEIE TUGEVUS ON MEIE MEESKOND
MBDs töötab 105 väga head digispetsialisti, kes tegelevad süvitsi erinevate klientide ärieesmärkide saavutamisega läbi digimeedia võimaluste.

Meie põhirollid on:
- Digistrateegid
- Projektijuhid ja digiprojektide koordinaatorid
- Digimeedia planeerijad ja optimeerijad
- Analüütikud
- SEM ja SEO spetsialistid
- RTB ja programmatic buying spetsialistid
- Sotsiaalmeedia spetsialistid, sisuloojad ja disainerid
- Loovjuht ja videograaf
- Infuencer turunduse projektijuht
- CRO spetsialist

Erinevate valdkonnaspetsialistide olemasolu tähendab, et meil tegeleb ühe veebikampaaniaga 4-6 inimest – igaüks oma valdkonna asjatundja. See on oluline, kuna digimeedias ei ole enam rolli multitalentidele, kes kõike üksinda teevad. Sama inimene ei ole korraga hea Google Adsi spetsialist, sotsiaalmeedia sisulooja ning disainer, sekka veel RTB kampaania optimeerija.
Usume tugevustel põhinevat inimeste arendamist ja juhtimist – meie juures saad laiapõhjalise digitausta ja võimaluse spetsialiseeruda just sellele valdkonnale, mis sind kõige enam kõnetab.

MEDIABRANDS DIGITAL AJAJOON
2007
Sündis MBD eellane SEM agentuur Clickit
2012
MBD alustas Eesti esimese täisteenus digimeedia agentuurina
2014
Võitsime esimest korda Äripäeva Turunduse TOPi
2018
Saavutasime 50% ekspordi osakaalu
2019
Asutasime Iiri tütarfirma
2021
Alustasid Lätis ja Leedus kohalikud MBD agentuurid
ÜKSKI SERTIFIKAAT EI ASENDA KOGEMUST, KUID ON HEA AJUGÜMNASTIKA.
Omame alati nii Google kui Facebooki kehtivaid digiturunduse sertifikaate.




Kirjuta meile, kui soovid rohkem infot ning me võtame Sinuga ühendust.
Võta ühendustBlogi

Competitor Dashboard – jälgi konkurentide turundust ja reklaamikulusid
Konkurents on tihedam kui kunagi varem ning edu sõltub sellest, kui kiiresti ja täpselt suudad turumuutustele reageerida. Tarkade otsuste ...

Kuidas TikTokis reklaami teha?
Käesoleva aasta augustis jõudsid lõpuks Balti riikidesse kaua oodatud TikToki reklaamivõimalused. Millised on meie senised kogemused TikTokiga, kuidas selle ...

Autobanner dünaamilised bännerid – parem lahendus reklaamide personaliseerimiseks
Reklaamide personaliseerimine on saanud turunduse lahutamatuks osaks. Saame sihtida kasutajaid nende huvide ja vajaduste järgi, kuvades neile erinevaid sõnumeid ...