Kuidas LinkedIn aitas leida sertifitseeritud lennundustehnikuid?

airBalticu värbamiskampaania keskendus sertifitseeritud lennundustehnikute leidmisele, kasutades ainsa kanalina LinkedIn’i. Tegemist on spetsiifilise ametipositsiooniga lennundussektoris, mis on kogu maailmas väga nõutud, sest lennukite hooldus ja turvalisus sõltuvad just nende tööst. Tavapäraselt levitatakse töökuulutusi mitmete kanalite kaudu, kuid seekord valisime ainult LinkedIn’i.

Kampaania briif

Kampaania eesmärgiks oli jõuda lennundussektoris kvalifitseeritud tehnikuteni, kellel on EASA Part-66 Aircraft Maintenance Licence (B1 ja/või B2 kategooria).

Sihtgrupp oli määratletud spetsiifiliste kriteeriumitega, mille hulka kuulusid kandidaadid Soomest, Eestist, Leedust, Rumeeniast, Ungarist, Tšehhist ja Sloveeniast. Lisaks ametinimetusele ja asukohale arvestasime sihtimisel ka konkreetseid oskusi, mis on vajalikud töökoha täitmiseks.

Kampaania sihtimine ja meetodid

Tavapärase sihtimise kõrval kasutasime ka taas-sihtimist. Sihtisime kasutajaid, kes olid viimase 180 päeva jooksul külastanud airBalticu karjääriveebi ning omasid vajalikke oskusi ja kogemusi. Välistatud olid kõik, kes juba töötasid airBalticus.

Lühiajaliselt katsetati ka funktsiooni Enable Audience Expansion, mis suurendas kampaania nähtavust, kuid tõi liiklust ka teistest valdkondadest, näiteks transpordisektorist. See oli oodatav kõrvalmõju, arvestades automatiseeritud sihtrühma laiendamise olemust.

Kampaania tulemused

LinkedIn’is kuulus sihtrühma umbes 1500 inimest. Kampaania tulemusena laekus 24 tööle kandideerimise avaldust, millest 10 kandidaati pääsesid intervjuuvooru ja 4 kvalifitseerusid tööle.

Kampaania numbrites:

  • Meediakulu: 720 €
  • CTR (klikitavuse määr): 3,19%
  • CPM (kulu 1000 näitamise kohta): 37,54 €
  • Keskmine kliki hind (CPC): 1,18 €
  • Kulu ühe avalduse kohta: 30 €

Järeldus

Kampaania näitas, et LinkedIn võimaldab täpselt sihtida ka väga kitsast ja spetsiifilist sihtrühma, ilma, et reklaamikulud ületaksid mõistlikkuse piires.