Autobanner dünaamilised bännerid – parem lahendus reklaamide personaliseerimiseks

Reklaamide personaliseerimine on saanud turunduse lahutamatuks osaks. Saame sihtida kasutajaid nende huvide ja vajaduste järgi, kuvades neile erinevaid sõnumeid ja visuaale. Kuigi võimalused on just kui olemas, ei ole sõnumite personaliseerimiseks ja brändile sobivate reklaamvisuaalide tootmiseks mugavat lahendust. Eriti, kui ettevõtte tootevalik on suur ning sageli muutuv.

Lõime selleks eraldi dünaamiliste bännerite platvormi Autobanner, mis automatiseerib visuaalide kohandamise ja muudab tänu sellele reklaamide loomise ning haldamise oluliselt tõhusamaks.

Väljakutse: 7 keelt ja 70 sihtkohta

Meta dünaamilised kataloogireklaamid on airBalticul olnud aastaid kasutusel nii retargeting– kui ka prospecting-kampaaniates. Seoses brändiuuendusega tekkis eelmise aasta lõpus aga vajadus kõikide sihtkohtade visuaalide uuendamiseks. airBalticul on üle 70 sihtkoha, mis koos erinevate lähtekohtade kombinatsioonidega moodustavad enam kui 1800 tootega kataloogi. Lisaks sellele tuleb hallata reklaame seitsmes erinevas keeles ning arvestada pidevalt muutuvate hindadega, mis peavad dünaamiliselt kajastuma ka bänneritel.

Lahendus: dünaamiliste bännerite platvorm Autobanner

Kui töömaht oli selge, jõudsime kahe peamise probleemini: platvormi enda piiratud disainivõimalused ja ajas muutuvate andmete haldamise keerukus. Meta tööriistad võimaldasid küll dünaamilist hinnakuvamist, kuid disainivabadus ja muud infokillud (nt sihtkoha nimi) jäid piiratuks.

Tuli leida alternatiivne lahendus. Selleks töötasime välja eraldi platvormi Autobanner, mis võimaldab dünaamiliselt kujundada bännereid nii, et need kajastaksid lisaks hinnainfole ka sihtkoha nime ja muid olulisi brändielemente. Bännerite disain vastab nüüd airBalticu uuele disainikeelele ning on dünaamiline, reageerides muudatustele reaalajas. Autobanner annab meile suurema paindlikkuse disaini kohandamisel vastavalt brändinõuetele ja lisada rohkem kui ühe dünaamilise elemendi.

Kohandatud reklaamid vastavalt kasutajatele

Aja jooksul arendasime platvormi edasi, et muuta reklaamid kasutajatele veelgi asjakohasemaks:

  • Kohalikud valuutad: Skandinaavia ja Ühendkuningriigi turgudele lisasime dünaamilise hinnakuvamise, mis näitab hindasid vastavas kohalikus valuutas (nt SEK, GBP). See teeb reklaamid tarbijatele olulisemaks ja täpsemaks, pakkudes neile kohalikule turule kohandatud pakkumisi.
  • Temperatuuri kuvamine: Kui sihtkoha järgmise nädala temperatuur jääb vahemikku 17-30°C, kuvatakse see bänneril. See võimaldab pakkuda kasutajatele olulist lisainfot, mille põhjal reisisihtkohta valida.
  • Otselennud: Lisasime reklaamidele märgistuse, kui tegemist on otselennuga, mis aitab reisijatel kiirelt tuvastada kõige mugavama teekonnaga sihtkohad.
  • Soodushinnad: Sooduspakkumiste jaoks lõime eraldi märgistuse, mis kuvatakse automaatselt sihtkohtadele, kus hetkel kehtib eripakkumine.

Tulemus: tõhus automatiseerimine

Autobanner võimaldab airBalticul iga päev genereerida üle 12 000 bänneri, mis uuenevad automaatselt vastavalt hinnamuudatustele ja muudele andmetele. See toob kaasa märkimisväärse aja kokkuhoiu ning võimaldab pakkuda reklaame, mis vastavad kindlatele brändinõuetele.

Lahendus pole säästnud mitte ainult aega, vaid võimaldanud airBalticul pakkuda oma klientidele täpsemalt sihitud, asjakohaseid ja visuaalselt atraktiivseid reklaame.

Autobanner võimaldab ettevõttel hoida oma reklaamid alati ajakohased ja personaliseeritud, säästes samal ajal väärtuslikku aega ja ressursse. Kui soovid muuta oma turundustegevused senisest efektiivsemaks või läheneda kasutajatele personaalsemalt, siis võta ühendust oma digiprojektijuhiga või kirjuta info@mbd.ee.